Pokročilý leadership

Leadership

Zdokonalte své manažerské dovednosti

Chcete, aby si Vaši vedoucí pracovníci u podřízených kolegů vybudovali přirozený respekt? Obáváte se, že budou muset řešit krizovou situaci a nebudou se umět rozhodnout, jak správně postupovat? Osvojte si spolu s celým svým managementem komunikační dovednosti, díky kterým budete jedničkou v řízení zaměstnanců.

  Orientační obsah školení na míru:

  • Význam komunikace pro vytváření kvalitních pracovních vztahů a základy efektivní komunikace
  • Osobnost leadera (schopnosti a dovednosti, autorita a moc, intuice, překonávání bariér)
  • Zásady vedení týmů a lidí
  • Významné aspekty prostředí organizace a jejich dynamika
  • Vize a jejich sdílení v rámci strategického uvažování organizace
  • Komunikace leadera napříč firmou (směrem k nadřízeným i podřízeným – spolupráce, podpora, inspirace)
  • Rozhodování ve složitých situacích a asertivní komunikace
  • Techniky definice problémů (brainstorming, metoda moderačních karet, myšlenkové mapy a další)
  • Krizová komunikace (s problémovým podřízeným nebo v krizové situaci; prevence krizových situací; zvládání vlastních emocí)
  • Motivace a hodnocení zaměstnanců

 

Obsah lze přizpůsobit vašim potřebám.

 

Časová dotace školení je 5 až 6 hodin (po domluvě lze upravit).

 

Nezávazná poptávka

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.

Lektoři

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.

Odemkněte
svůj potenciál

Vzdělávací programy na míru vašim potřebám, zaměřené
na vysokou kvalitu a efektivní výsledky